Šansa


Bez obzira na to da li ih iskoristim ili ne, dokle će me odvesti, šanse su trenuci u vremenu kroz koje možemo da vidimo koliko smo u dodiru sa svojim bićem i koliko možemo oslušnuti glas svemira koji najčešće govori jezikom leptirića u stomaku, u mom slučaju beskrajnim ushićenjem i zadovoljstvom jer smo baš tu, na tom mjestu, u tom vremenu. Tada razumijemo splet onih okolnosti, u koji i nismo baš imali povjerenja, dok smo se  nerazumljivo vrpoljili, opirali, čudili, čak i saplitali o pitanje zašto to i čemu...Kada nam se pruži šansa da ostvarimo dio našeg bića, koji vapi za tim da bude priznat, prepoznat i življen, je trenutak našeg ličnog megdana. Megdan vodimo mi sami sa sobom. Naša suština protiv naših strahova.Tu prepoznajemo volju za životom, slobodom i svim onim velikim stvarima čije samo izgovaranje podiže pogled ka visinama i dubinama prepunim svjetlosti i zvjezdanih noći, jer nam liče na ono savršeno prostranstvo koje se nalazi u nama samima, koje naslućujemo i kojem se često teško predajemo...jer ko visoko leti...nisko...pada;ili su nas bar tako učili...E pa pogrešno su nas učili! Jer ko visoko leti vidi bolje nego onaj ko po zemlji puzi. Zamislite samo kakav je svijet gledan očima ptica i očima guštera (by the way mislim da su gušteri slatki i poštujem njihovo mjesto pod suncem). Sve što radimo svjesno, samosvjesno u skladu sa prirodom je i bezbjedno, i čisto sumnjam da ćemo završiti kao Ikar. 
Sve ovo pišem u ime jedne šanse, minijaturne sasvim, ali meni vrijedne jer sam je shvatila kao probu, priliku da vidim da li sam dorasla sebi, da li je moja želja snažna, ja da li sam jaka da se pustim i prepustim SEBI! 
Nije važno šta je to što je moje, da li je u pitanju potez svjetskih razmjera,ili nešto što počinje i završava se u moja 4 kvadrata, jer ne postoje veliki i mali snovi, samo istinske i iskrene ljubavi koje ih rađaju.

Razmišljanje o šansama podsjetilo me na predivnu pjesmu i film Country Strong, koji mi je otkrio moj fantastični sestrić Momo:


I za kraj, od sveg srca vam želim da budete ono što jeste, da prije nego drugima sebi budete vjerni do kraja! A pošto je danas 8 mart želim svim damama da budu svoje, i svim kvalitetima svog ženskog bića obasjaju staze na ovoj zemlji.

xoxo

Comments

Popular Posts