Paris versus New York

Ne, nisam bila ni u Parizu ni u Njujorku (jos uvjek, da optimisticno napomenem), ali kao da jesam. Profesor u kog sam bila intelektualno fatalno zaljubljena je citirao Umberta Eka koji je rekao da 70 posto znanja dolazi iz Holivuda. Ako je Eko u pravu, onda sam redovni turista u NY, i to ne tipican, a ni Pariz mi nije stran. Zahvaljujuci jednostavnim i prelijepim ilustracijama Vahrama Muratyana ova dva grada i njihove kulture nam mogu postati prilicno blize. Izvol'te link sajta ovog francuskog grafickog dizajnera, gdje cete naci  vise o knjizi i njemu (sladak tip nema sta...). Izdvojila sam par grafickih poredjenja ove dvije metropole, sto naravno nije bilo lako...uzivajte!






U ovom poslednjem "duelu" pobjedjuje Sinatra. Na njega je red obzirom da je Aznavuru pripala cast otvaranja mog bloga :) Le voila! Pardon my french, Here it is!



Zapamtite dragi moji, gdje god da ste...ni Njujork, ni Pariz, pa cak ni moj voljeni Beograd nije centar sveta, centar svijeta ste vi, sa autenticnim arhitekturama svojih bica, zato volite i gradite sebe, a ja vas <3 do sledeceg posta
xoxo 
NK girl

Comments

  1. Na ovu listu moraju da se dodaju filmovi... Paris je t'aime i New York I love you... Ako nisi gledala, trk po njih u neki video klub, HITNO!

    ReplyDelete
  2. :D ;) gledala sam of course. Ako bih pravila svoju listu (ovu je napravio Muratyana)...pa vjerovatno bih i ja u kinematografskom smislu, suprostavila gore pomenutu dvojicu mojih voljenih rezisera. Napravili su cak i dokumentarac o svom susretu, toliko su über cool :)

    ReplyDelete
  3. Da znam, ja bih uvijek da prosirim vidike... ja to sve smuckam u jedno... Eto mene je sam naslov odmah asocirao na ta dva filma... :)

    ReplyDelete
  4. Ako si za sirenje, baci se na Zan Luka :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts