Vikend sa Akiem Kaurismakijem

Ovaj ludi vikend utopio se u atmosferu filmova Akia Kaurismakija, kroz koju je ludilo polako počelo da tone rastapajući se u finskim tonovima radosti, tuge i sreće, topline čovjeka sa margine, specifičnog humora, fantastične muzike, života koji se dešava van grandioznih tehnoloških tokova smješten u jedan vanvremenski okvir univerzalnog ljudskog. Oprostićete mi ovu komunistički dugu rečenicu, ali je ona samo nekontrolisana rijeka utisaka. Nezaposlenost je jedna od tema koja me i te kako dotiče pa nije slučajno što me proleterska problematika privlači. I znate šta, živeći u ovakvom sistemu u ime nesretnog proleterijata kličem ŽIVJELA PIRATERIJA, jer da je nije, Aki brate moj, ko zna kad bih tvoje filmove pogledala na malo većem ekranu.  

ČOVJEK BEZ PROŠLOSTI (2002)

Naći sebe i svoje mjesto pod suncem...Obavezno gledati od 3.40. Našla sam ime za psa ako ga budem ikada imala (u konkurenciji sa imenom Ljubiša...mrtva trka)



SJENKE U RAJU (1986)

Koliko samo smećarski kamion može u sebi ponijeti ljubavi je nevjerovtno :) Evo malo zvuka sjenovitog raja



PLUTAJUĆI OBLACI (1996)

Plutajući oblaci u nama i iznad nas. Drifting clouds, aren't we all...





Comments

Popular Posts